16 decembrie 2006

Julia (ex-Sexxy) nu o primeste pe Claudia la nunta



Julia Chelaru (Essenza) si Bogdan Jianu se vor casatori, anul viitor, in iulie. Toate bune si frumoasi pana in momentul in care Claudia afla ca nu este inclusa pe lista invitatilor, lucru care o intriga si zice ca se astepta la lucrul acesta.

Motive spun domisoarele ca sunt multe. Ba ca oricum niciodata nu s-au inteles bine, ba ca Julia nu o poate ierta pe Claudia pentru ca i-a "furat/luat" numele Sexxy desi Claudia declara:

"Julia nu m-a suportat niciodata, e o femeie rautacioasa. Da, e adevarat i-am luat numele Sexxy. Insa nu multi stiu ca doar eu am platit taxele la stat, chiar daca amandoua inregistrasem brand-ul la OSIM.

Automat, conform legii, eu am devenit titulara numelui trupei. Oricum, ii voi trimite un cadou frumos. Si ma bucur ca se casatoresc, fiindca se iubesc mult."
Eh ... problema tipica a multor trupe cand ajung sa faca ceva bani impreuna, nu stiu care sa prinda procentul cel mai mare din castig.

Julia ar trebui sa se obisnuiasca ca a ramas cu buza umflata si sa mearga mai departe.

Mai multe detalii aici





1 comments:

Anonim spunea...

ooof sarakutza ... imi pare rau pentru ea :D