7 decembrie 2006

Angajam studenti ...



Referitor la:

Descrierea postului:
Sa poata sa sustina examenele la Politehnica - Electrotehnica materii de anul 3 si 4 in locul meu.
Plata de la 100 RON/examen, in functie de dificultate
detalii la:
email: sebyteo@as.ro
tel: 0743534694
Yahoo mess: seby_teo1
Am vorbit cu tipul pe mess sa vad ce il doare. :)

mafi^hotz: salut
mafi^hotz: am vazut ca "angajezi" studenti
seby teo: salut
seby teo: da...
mafi^hotz: gasit ceva ... ?
seby teo: nu pra
seby teo: nu prea
mafi^hotz: lucrezi undeva la o firma, esti angajat sau de ce vrei sa trimiti pe altu in locul tau ?
seby teo: sunt angajat cu 2 joburi
seby teo: nu am pic de timp liber
seby teo: si astia la fac ma tot omoara cu prezentele lor si tot felu de aberatii
mafi^hotz: de ce mai faci facutatea atunci ?
mafi^hotz: si la mine se exagereaza cu prezentele. se da noa pe prezente si la fiecare absenta se scade din nota etc. prostii ...
seby teo: si la mine
seby teo: ca o tot fac de 3 ani
seby teo: si nu are rost sa o abandonbez acum
mafi^hotz: in anul 3 esti ?
seby teo: 4
mafi^hotz: ai avansat bine ..
seby teo: da, da...facultatea asta nu-mi ofera nimic concret, conosc f multi care dupa ce au terminat-o au cautat ani un job in domeniu
mafi^hotz: asta e ...
mafi^hotz: depinde pentru ce faci facultatea ... eu de exemplu nu ofac pentru diploma. o fac pentru lucrurile care le inveti acolo si pentru practica si cursurile predate acolo. o fac cu placere dar daca in anul 2 sau 3 imi pica fisa sa ma las de facultate las fara nici o retinere.
seby teo: nu, si mie-mi placea initial
mafi^hotz: diloma aia e doar o hartie ...
seby teo: da sistemu si profesorii mi-au taiat toata placerea
seby teo: practica nu se face
seby teo: laboratoarele se dartama pe noi
seby teo: iesim de acolo si nu stim nimic
seby teo: suntem ca orbetii aia, doxati de teorie da nu stim sa desfacem un motot
mafi^hotz: aia se intampla si la mine ... trist intr-adevar dar ....asta e .... mergem inainte.
seby teo: pai trist
seby teo: si ca sa mergem inainte tre sa facem tot felu de tampenii
seby teo: cand le spun ca nu pot sa vin la curs ca muncesc profu imi spune sa ma las de fac
seby teo: ca de ce vin la fac daca nu am bani sa o fac
seby teo: sau chestii destea
seby teo: cum sa nu te apuce toti draci
seby teo: unii isi cam bat joc de noi
seby teo: mie nu-mi place asa
seby teo: nu exista respect reciproc !
mafi^hotz: mda ... cam asa e ...
mafi^hotz: bine ca sunt unii la care le convine si asa si poate reusimsa ii trimitem si in locul nostru la examene, seminarii etc ...
seby teo: nu-mi place sa fac asta, d
mafi^hotz: am facut lucrul acesta cu un prieten. si m-am ales cu o nota buna si spune prietenul meu ca mi-a promis si un punct la examen
seby teo: aha
mafi^hotz: multe nu ne plac dar la sitemul romanesc trebuie sa te descurci prin toate metodele posibile ca sa reusesti. asta e.
mafi^hotz: traiasca romania
seby teo: pia da
seby teo: na
seby teo: sa fac o gramada de tampenii
seby teo: revenind
seby teo: la ce facultate esti?
seby teo: ai putea cumva candva sa vii in locul meu?
seby teo: nu neaparat acuma, in sesiunea asta
mafi^hotz: ISE in Cluj
seby teo: in cealalta
seby teo: :)
seby teo: aha
seby teo: misto
seby teo: nu cred ca o sa vii din cluj
mafi^hotz: fii sigur ca nu
seby teo: ehe, sa stii ca ti-ar putea place in politehnica, e totusi prinmtre cele mai mari universitati din europa.
seby teo: numai de-ar fi fara profi
seby teo: as prefera sa ma duc la un examen cu un robot
seby teo: sa ma verifice aia la rece nu dupa toanele profului
mafi^hotz: credema ca nu mi-ar place. nu ma pasioneaza. Si apropo de facultati. ISE-ul din Cluj cika ii cea mai moderna din tara etc. si cea mai recunoscuta pe plan mondial din Romania e cea din Iasi. Alexandru Ioan Cuza parca. dar asa sa stii ca nici aceasta nu este in top 500 facultati din lume
mafi^hotz: noi sa fim sanatosi. facultatea o facem cu totii ca doar traim in Romania. conteaza cu ce ramai dupa.
mafi^hotz: fa practica cat mai multa baiete. aia conteaza ca termini Politehnica si tu nu stii sa pui o priza la tine'n casa
seby teo: :)
mafi^hotz: hai ca trebuie sa plec
mafi^hotz: mai vorbim
mafi^hotz: pa & bafta
Problema studentilor din Romania ... poate nu numai ... nu ne plac profesorii !

LATER EDIT: A aparut un articol despre Seby in Ziarul Gandul :) O veste proasta pentru Seby daca alfe profesori lui.

Continuarea discutiei mele dupa articolul din Gandul.

mafi^hotz: ai vazut ca ai ajuns vedeta mah ?
seby_teo1: ce?!
seby_teo1: unde?
mafi^hotz: o scris astia pe ziarul gandul de tine
seby_teo1: tu vb serios?
seby_teo1: kkt!
seby_teo1: da sa vad
seby_teo1: ce idioti
seby_teo1: s-a cam dus dracu :(
mafi^hotz: mah si reclama negativa tot reclama e :) http://www.gandul.info/articol_26558/sebi_de_la_politehnica_isi_cauta_pe_internet_inlocuitor_la_examene__contra_cost.html
seby_teo1: a, mi-au pis si numele
mafi^hotz: riscul meseriei
seby_teo1: ok
seby_teo1: asta m-a spart
seby_teo1: :(
mafi^hotz: da de ce esti suparat mah ? ca nu inteleg
seby_teo1: ma gandeam ca se poate inmapmla
seby_teo1: da..na
seby_teo1: pai daca ajunge la profi
seby_teo1: ceea ce este f probabil..
seby_teo1: o sa cam dau de belea
mafi^hotz: aia ar fi o problema asa este dar sa speram ca nu ...
Trist ... trist ... foarte trist !