24 ianuarie 2007

Clone YouTube .... de ce nu ?



Discutiile pe tema celor doua "clone" YouTube.com le gasiti aici si aici.

Pentru cei care nu stiu despre ce "clone" este vorba va spun eu acum: trilulilu.ro si iutub.ro Cu siguranta mai sunt si altele. Parerea mea cel mai cel dintre toate e trilulilu.ro. Foarte friendly la desing, usor de folosit ... imi place. Si cum eu nu suport monopolurile de obicei, am sa-l inlocuiesc pe youtube cu trilulilu :)

Si acum sa revenim la discutiile respective.

Daca vine unu si lanseaza un site care ajunge monopol pe piata ! Voi sa stati si sa folositi doar site-ul respectiv ! Sa nu va apucati sa va faceti si voi un astfel de site. Sa nu faceti prostia asta :))

Declar oficial aici (pe blogul meu de mafi^hotz) ca urmeaza pe viitor sa lansez o retea de bloguri ceva de genul celor de la "Weblogs, Inc. Network" care au si engadget.com, si/sau un site de genul YouTube sau de ce nu MetaCafe ! Cat mai original posibil.

As fi hotz daca as face ceva de genul acesta ? Nu prea cred. Oricum ... hotz e al doilea meu nume :) ceva tot se leaga :)

E ca si cum eu as inventa painea si nu ar mai avea voie nimeni sa faca o paine chiar daca o face altfel adica cu alte ingrediente etc. Mi se pare o aberatie. No offense !

LATER EDIT: Ia trageti cu ochiul putin peste statisticiile oferite de Trafic.ro pentru Trilulilu.ro ! Ce parere aveti ? Si este doar prima zi ! Sa moara dusmanii de ciuda !

LATER EDIT: Alte "clone" YouTube: www.sibir.ro ; www.trilulilu.ro ; www.iutub.ro ; www.vooble.com si lista continua. Daca stiti si voi una sau mai multe trimiteti un comment.





3 comments:

Badita Florin spunea...

La faza cu monopolulul prostesti lumea perfect,dar ai dreptate 100% :)

Dar akum ar suna altfel dak nu ai spune kestile astea doar pentru interesul tau personal.

Anonim spunea...

ba care imi vindeti si mie o copie la trilulilu.ro? trimiteti email la radionecenzurat arond yahoo.com

eXpertMotor spunea...

In afara exista youtube, metacafe, dailymotion, google video, etc etc …

In Romania de ce nu ar exista trilulilu, iutub, clipcafe si mai nou … viDPedia.ro ?