25 ianuarie 2007

Troleul .... cu bilet sau fara ?



Dupa 3 sau 4 ani de cand circul cu troleul astazi s-a intamplat miracolul :) Am prins un control la bilete. Ce este asa mare lucru ? Probleme este ca eu niciodata cu cumpar bilet. Si nu imi este rusine sa spun asta. Sora mea avea un bilet in mana vechi. Compostat cred ce vreo 7 ori :)

Cand am vazut ca e control, am ramas blocat ca uite dupa vreo 3 ani mi se intampla si mie :) i-am cerut biletul vechi la sora mea si l-am inmanat controlorului. S-a uitat la el, s=a observat ca e istoric biletul acela chiar :), s-a uitat la mine, eu chiar fara nici o treaba pentru ca as putea primii zeci de amenzi si tot as iesi rentabil :) (dupa 3-4 ani) mi-a dat biletul inapoi si a plecat. :) Asta e, daca omu nu vrea bani, eu nu ii dau. Sa fie sanatos.

Ma tot gandesc ... voi platiti biletul acela ? Vedeti si voi cum arata troleul, tot timpul e plin, vin de la facultate si atunci se trezesc toti pensionarii sa circule ca dor' ei au bilet la jumatate sau chiar pe gratis daca imi aduc bine aminte. Miroase ingrozitor de urat in majoritatea, sunt ocupate toate scaunele si nu ai loc nici in picioare. Lumea e exagerat de disperata, multi vorbesc si urat, se imping etc. O groaza de motive.

De ce nu le acorda pensionarilor gratuitate la anumite ore ? Nu cand este ora de varf sa circule toti ca dor ei merg sa-si vada nepotii ! Eu ii inteleg ca le greu dar eu asa as proceda. Cand e ora de varf sa nu aiba gratuitate :) Cred ca ar fi alta situatia. Ar fi mai incapatoare troleurile.

Am auzit prieteni spunandu-mi ca cunosc cazuri in care calatorii au fost amendati pentru ca nu aveau compostate biletele adecvat cica :), cum ca gaura nuar fi fost bine facuta ! Poi asa ceva nu se poate. Si cum nu ar fi destul amenda controloruul a aplicat chiar si cateva lovturi calatorilor pentru greseala facuta. Eu de ce nu patesc lucrul acesta ? De ce ... de ce ? Cred ca as distruge un astfel de controlor.

Ca un raspuns la intrebarea din titlu eu declar sincer si farta nici un fel de retinere ca nu il platesc si nici nu il voi plati pana nu se schimba ceva.

LATER EDIT: Scrie si Oradeanul despre acest subiect.