14 martie 2007

LG PRADA - Ma bate un gand ...




Desi multi ar putea spune ca nu e cine stie ce noutate, dat fiind faptul ca modelul este un LG KE850 branduit de cei de la Prada, in momentul de fata putine sunt modelele care ar putea concura cu vedeta zilei de azi.

LG Prada este un mobil care beneficiaza de o interfata touch sensitive extrem de avansata si va fi probabil cel mai de temut adversar al iPhone.

Este un celular tri-band care poate fi utilizat in retelele de 900, 1800 si 1900 MHz si este dotat cu un ecran LCD de dimensiuni considerabile.



Cei de la Prada nu s-au rezumat numai la elegantul support din piele, realizat dupa celebra traditie a producatorului Italian ci s-au implicat in design-ul interfetei, accesoriilor, si chiar a melodiilor.

LG Prada va pleca de la un pret de 600 de euro si va fi disponibil incepand cu sfarsitul lui februarie in Germania, UK, Franta si Italia.



Caracteristici:

- interfata Macromedia Flash
- un senzor de imagine CMOs de 2 megapixeli
- camera digitala echipata cu lentile Schneider-Kreuznach si blitz
- un slot pentru expansiune microSD
- wireless Bluetooth 2.0
- videoplayer MPEG4
- suporta pentru fisierele video H.263 si H.264
- music player care poate citi fisiere MP3, AAC, AAC+, WMA si Ra
- soft pentru citirea documentelor din fisierele PPT, DOC, XLS, PDF si TXT

Sursa: hit.ro

LATER EDIT: Stie cineva daca gasesc in Romania telefonul acesta ?





5 comments:

Anonim spunea...

Si daca l-ai gasii ce ? Ai impresia ca ti-l permiti ?

Anonim spunea...

hmm ... posibil sa mi-l permit, dar nu înţeleg ce te fute pe tine grija băi idiotule(no offense) ?

Anonim spunea...

salut mafi^hotz. sunt domnul root care am comentat pe zoso.ro. ti-am scris ca sa vezi si tu ce fel de blogger este acest zoso...mi-a sters comentariile si a inchis subiectul. Acum sper ca iti dai si tu seama ce fel de blogger e omul asta. imi cer scuze ca sunt offtopic. toate cele bune. ti-am scris ca sa vezi si tu cum sta treaba ca am vazut ca il aparai. toate cele bune!

root@k.ro

Anonim spunea...

E ok. E parerea ta. Nu îl mai citii şi cu asta basta. E democraţie şi pe internet să ştii !

Nu îi iau apararea. S-a întâmplat de multe ori să nu fiu nici eu de acord cu zoso dar asta nu înseamnă că trebuie să mă oftic sau să mă iau de el sau mama drakului ştii ce altceva aş fi putut să fac. Mi-am spus parerea, dacă îi convine ii bine şi dacă nu ... sa fie sănatos.

Va ştii el când va trebui si daca va trebui să schimbe ceva în atitudinea lui. Nu îl cunosc personal. Poate în viaţa reala e mai ... altfel.

Pană una alta mulţi citim www.zoso.ro pentru că ne şi place ce citim la el. Dacă nu ne-ar place nu l-am mai citi.

Bine că a închis discuţia pentru că oricum nu se ajungea la nici un consens.

Anonim spunea...

ar trebui ca sa invete sa mai si asculte. el nu accepta ca cineva sa il contrazica. E un guru...ce sa-ti povestesc. Toate cele bune!