26 aprilie 2007

Nu mai am voie pe Zoso's blog :))



În caz că vă întrebaţi de ce am scris pe blog la mine referitor la post-ul anterior, am să va potolesc curiozitatea prin a vă spune că scriu pe blogul meu deoarece pe blog-ul lui Zoso nu mai am voie. Adica nu mai am parte de "aprobarea divina" a marelui Zoso. :)

De ce ? Nu ştiu ! Ştie el ! L-am întrebat într-un mail de ce nu îmi mai aprobă comentariile dar nu mi-a răspuns ! Mi-a arătat că are "coloană vertebrală" băiatu :))

Probabil pentru că nu l-am pupat în cur cum o fac mulţi alţii ! Probabil pentru că de foarte multe ori nu am fost de acord cu el sau cu unele lipitori de pe blogul lui, şi doar nu aţi vrea ca Marele Zoso să accepte şi pe cei care nu sunt de acord cu ei ? Doamne' fereşte ! Nu-i cereţi imposibilul !

Whatever ! Nu ştiu cum mă voi obişnui cu gândul ăsta ! :)))





5 comments:

Anonim spunea...

hai, hai, lasa vrajeala... ai avut si tu perioada ta in care i-ai facut lustru la ghete si luciu pe fund.

Anonim spunea...

Nu imi spune nimic acest personaj.

Anonim spunea...

:))

Anonim spunea...

Ia zi, ai trecut in faza urmatoare, in care probabil ca ai vazut ca se atrage trafic daca te iei de cineva?

Anonim spunea...

Sa inteleg ca tu esti de parere ca prin postul asta eu m-am legat de el ? :)) Mie nu mi se pare ! :)

Nu am nimic cu zoso. Asta a fost decizia lui. Nu ii place sa aiba pe blog pe cineva care nu il pupa in cur su nu ii intotdeauna de acord cu el ... bravo lui .... asta e poate strategia lui ... poate deasta a ajuns "mare" ... etc.

Blogosfera poate merge mai departe si fara el. Adica stai linistit ca nu scriu eu pe blog ca sa primesc vreo 10 vizite de la el. Chiar deloc. Am eu alte proiecte care ma preocupa mai mult.

Mersi oricum de observatie Andrei.