1 mai 2007

Poziţionare sau alandala ?



Cineva, după ce a citit postul meu anterior (La grămadă ...), m-a întrebat ce fel de blog este acesta: personal, informativ, de divertisment, de business, de politica, de media, ... etc. Este o intrebare care m-a cam pus pe gânduri. Adică mi-am pus cateva semne de întrebare referitoare la ce vreau eu de la blogul meu.

Blogul Maf^hotz este un blog personal ! Aici scriu despre tot ce mă interesează, pasionează sau pur şi simplu scriu despre ce mi s-a întâmplat şi mi se pare interesant să povestesc şi la alţii.

Pentru mine, să scriu pe blog despre tot ce mă interesează sau să povestesc ce mi s-a intâmplat, e foarte plăcut. E un fel de relaxare pentru mine.

Stau şi mă gâandesc dacă dăunează oarecum imaginii blogului sau a bloggerului, dacă scriui atât aspecte legate de viaţa ta personală şi în acelaşi timp şi despre afaceri, gadgeturi, stiri sau orice altceva.

Am stat şi am răsfoit puţin RoBlogFest-ul. Majoritatea blogurilor sunt incluse în mai multe categorii. Chiar şi al meu. Voi ce părere aveţi ? Este important pentru un blogger o pozitionare ?





3 comments:

Anonim spunea...

Depinde ce ce blog ai. Blogul tau e unul personal. Poti scrie despre tot ce vrei.

Daca iti faci un blog de tehnologie atunci scrii despre tehnologie. Daca iti face un blog despre masinute atunci scrii numai despre masinute.

Anonim spunea...

Lumea te asociaza automat pentru elementul care ti-a adus notorietate in ochii ei. Chiar daca acela e doar o mica parte, nici macar cea principala.

Pozitionare facem toti, fie ca ne dam seama fie ca nu. Chiar daca nu vorbesti doar despre acelasi lucru zi de zi, vorbesti totusi repetitiv despre o serie limitata de lucruri. Si anume interesele tale. Chiar daca sunt multe, sunt limitate, nu la 1 subiect ci la 10... insa tot limita e. Prin urmare, e pozitionare. Doar ca o pozitionare mai larga decat cea conventionala.

Anonim spunea...

Multumesc Billy si ovidiu pentru comentarii.

Ovidiu ... multumesc pentru lamurire ;)