17 august 2007

Banca Comercială Română



Azi toate mi-au mers bine ... de dimineaţa şi până seara la ora 12 şi ceva ...

De ce doar până atunci ? Pentru că înainte să mă întorc acasă din oraş am fost până la un bancomat la BCR ca să verific dacă mi-au intrat nişte bani de la o firmă.

Eu am două carduri. Unul Maestro şi unul Visa Electron de la BCR amândouă. Cardul Visa l-am pierdut duminică ... nu ştiu ... pur şi simplu ... şi luni am fost la bancă să îmi declar cardul pierdut ! Acolo m-a întrebat care dintre carduri ... Maestro sau Visa Electron ... şi i-am spus că cel de Visa Electron ! Toate bune şi frumoase până astăzi când am primit un telefon de la bancă să mă întrebe încă o dată care dintre carduri l-am pierdut ! I-am mai spus o dată că cardul de Visa Electron l-am pierdut !

În seara aceasta după cum am mai spus mai sus, am fost la bancă să verific dacă mi-au intrat nişte bani pe cardul Maestro. Introduc cardul, tastez parola, aleg varianta Sold Cont -> Cont Card Debit -> Afişare pe ecran şi aştept rezultatul !

Ghici ciupercă ce-i ? Mi s-a afisat că acest card a fost blocat din cauză că a fost furat/pierdut ! Aici deja am început să înjur ! M-am calmat ... şi când să vreau să scot cardul afară din bancomat aflu că nu se poate ! :) La ora 12 şi ceva noaptea ! :) Vă daţi seama că a trebuit să las cardul înăuntru şi să mă duc în treaba mea acasă ... Ce să faci ... asta e ...

Stau şi mă întreb ... dacă cardul tot este declarat furat/pierdut ce rost mai are, defapt ce logică are să mai îi şi blochezi cardul înăuntru ? Oricum nu se poate efectua nici o tranzacţie cu el !

Dimineaţă trebuie şă fug la bancă să văd dacă mi-l voi mai recupera şi să îl deblocheze ! Sper ca nu va trebui să aştept vreo 10 zile până îmi va aduce alt card ... că atunci chiar mă enervez !





6 comments:

Anonim spunea...

aoleu, naspa de tot, imi pare rau pentru tine :(

Anonim spunea...

Din fericire mi-am rezolvat problema ...

Dar oricum faza cu blocarea cardului inauntru eu nu o inteleg ...

Anonim spunea...

ma.. pana la urma blocarea cardului e un pas logic. de ce sa mai ramana cardul la hot ? plus ca asa poti sa ti-l recuperezi: daca chiar ti s-ar fi furat !

Anonim spunea...

are dreptate tipu smokingcoolcat adik...dak iti este furat..hotu incearca sa scoata ceva bani de pe el...iar cardu e blocat...acesta poate fi identificat...amprente..camere video ;)..

Anonim spunea...

Aveti si voi dreptate dar stiti cum e treaba ? Eu tot m-am enervat :)

Sa-ti ramana cardul inauntru la ora 12 noaptea si sa iti trebuiasca banii aia ... :) ... nu e chiar placut !

Anonim spunea...

Acelasi, fix acelasi rahat, l-am patit si eu, ghiciti.. TOT LA BCR!!

Cea mai incompetenta banca pe care am intalnit-o in viata mea!

Stiti de la ce vine BCR? Banca Comunista Romana!!!