13 septembrie 2007

AdSense Referrals



Am tot primit de la prieteni întrebări de genul "Care-i treaba cu AdSense Referrals ?".

Răspunsul este acesta:

Atunci când un editor care s-a înscris pentru Google AdSense prin trimiterea dvs. câştigă $ 5,00 în primele 180 de zile de la înscriere, veţi fi creditat(ă) cu $ 5,00.

Când acelaşi editor câştigă $ 100,00 în primele 180 de zile de la înscriere şi este eligibil(ă) pentru plată, veţi fi creditat(ă) cu încă $ 250,00.

Dacă, oricând în această perioadă de 180 de zile, trimiteţi 25 de editori care câştigă fiecare mai mult de $ 100,00 şi sunt toţi eligibili pentru plată, veţi fi recompensat(ă) cu un bonus de $ 2.000,00.

Sună bine nu ? :)

Păcat că nu e chiar aşa de frumos pe cum sună ... Spun asta pentru că eu de exemplu am 73 de referali din care doar 12 au ajuns la suma de 5 dolari ...

De ce ? Pentru ca referalii mei se pare că sunt cam puturoşi ...

Ori se aşteptau să se îmbogăţească peste noapte din Google AdSense, ori au văzut că câştiguriile sunt cam mici la început şi s-au lăsat de treabă, ori nu ştiu şi nu vor nici să înveţe cum şi cu ce se mănâncă monetizarea blogurilor sau a siturilor ...





1 comments:

Leo spunea...

De ce ? Pentru ca referalii mei se pare că sunt cam puturoşi ...


Adik la ce te referi cand zici puturoshi?:D