27 ianuarie 2007

Fulgerica cel mai blogger din blogosfera :)



Fulgerica creste fulgerator de bine in top la trafic.ro. Acum se afla pe locul 4 chiar inainte blogului lui zoso si creste amenintator pentru blogurile Gazetei Sporturilor :)

Azi la 07:13 observ ca in ultimele 24 de ore Fulgerica a avut 29.376 de vizite :) Acum cateva zile a avut foarte multe vizite datorita subiectelor pentru examenele de bacalaureat 2007 dar azi ma miram oare asa de multi elevi se intereseaza de asa ceva la ore atat de tarzi ... si ma uit pe statistici si observ ca cel mai bun referrer este www.digg.com :) pe care gasiti un post catre pagina "Biggest LAN-PARTY ever - 7752 people" ... Copiaza la greu baiatul asta. Stie el ce stie.

Mda ... este o crestere de moment. Sunt curios cat va dura.





6 comments:

Anonim spunea...

Apreciez spiritul tau fin de observator, sunt de acord cu tine..dar zi-mi ce copiaza baiatul asta? :)
Sincer,poti sa imi spui de unde am copiat articoul cu pricina?

Anonim spunea...

Sa inteleg ca, de exemplu, pozele iti apartin ?

Anonim spunea...

daca citeai mai atent vedeai si sursa! :) eu am selecteat doar cateva poze de acolo, esti liber sa le cauti printre cele 1000 si ceva de poze din link! succese si la cat mai multe "observatii" :)

Anonim spunea...

mda ... ce sa zic ... jos palaria ! felicitari si la mai mare :) Traiasca digg.com

Anonim spunea...

lasa-l, ca, gata, s-a stins :))

Anonim spunea...

Vorba aia : "Nu toata ziua e sarbatoare." Oricum baiatu a prins momeala. Coninua sa puna articole bune de pus pe digg.com :)