20 iunie 2007

Dacă aş fi un super erou ...



Fusăi tăguit de Ana. Leapşa sună cam aşa: "Dacă ai fi un super erou, care ai fi şi ce puteri supranaturale ai avea ?"

Poi cred că dacă aş fi un super erou, probabil aş fi chiar Mafi^hotz :) Câtă modestie e ascunsă în mine ... :)

Totdeauna îmi doresc să fiu primul în ceea ce fac. Totdeauna îmi doresc mai mult, mai mult, mai mult. Sunt un nesătul din toate punctele de vedere :) Un "mafi^hotz" adevărat în viziunea mea nu e un hotz, şi nici un mafiot în adevăratul sens al cuvantului, ci e un individ care are tot ce e mai bun din amandoi :) Sper să fiu înţeles corect ... dacă nu ... asta e ! :)

Pentru mine e foarte important să am tot timpul încredere în mine că sunt "cel mai bun dintre cei mai buni". Totul sau nimic ! Aşa procedez şi în afaceri, facultate şi peste tot. Merg "la sigur" în tot ceea ce fac pentru că ştiu că pot şi că pot avea succes.

Ce puteri supranaturale mi-aş dori să am ? Puterea de a pocni din degete şi prin asta să schimb mentalitatea multor oameni din ziua de azi care aşa continuă să traiască şi să gândească după cum au auzit şi după cum au trăit ei în trecut şi cel mai trist lucru e că aşa işi cresc şi copiii lor ! Multe s-au schimbat cu trecerea timpului şi unii nu realizează acest lucru sau mă rog ... nu vor să conştientizeze asta. În fine ... e cam mult de discutat aici. Poate într-un post viitor.

Mi-aş mai dori ceva să pot face ! Să pocnesc din degete şi să fie curăţenie peste tot. Hmm ... ce frumos ar fi :)

Acesta ar fi răspunsul meu la leapşa primită.

Sunt curios şi de alte răspunsuri, aşa că dau mai departe leapşa la vladinho fiindcă sunt extrem de curios :), de ce?, piticu, ariel, ovidiu, psaico, buddha, drojdie, Jeg, oradeanul, roman, dumis, stefan, gramos şi la oricine citeşte acest minunat blog :)


Bon Jovi - It's My Life (video)





7 comments:

Anonim spunea...

eu am primit-o de la creatorul ei :P

PS: marfa tema de blog noua

Anonim spunea...

Mersi mult "de ce?" :)
Si mie imi place.

Unknown spunea...

o vreau si eu pe aia cu curatenia :X

Anonim spunea...

Cu toţii sper că ne-o dorim "pe aia cu curăţenia" :)

Piticu spunea...

teoretic nu tre sa fiu supererou ... sunt :)

Anonim spunea...

Bah ce-mi plac oamenii optimisti :)
Bravo piticule :)

Anonim spunea...

Am zis si pe blogul lui "De ce?". I'm Blossom!! :D PowerPraf Girls rulz :>