7 septembrie 2007

Jurnalul Naţional FURĂ !



Fulgerică imi scrie astăzi pe mess: "băh, taci că am stârnit uraaaaaaaaaaaaaaa"



Se referă la faptul că Constantin Daniel Oancea, un bulangiu de la Jurnalul Naţional a scris ... defapt a dat copy/paste la un articol scris de VisUrât !

Eu sunt curios acuma, nu prea le am cu jurnalismul şi cu chestii de genu ... dar cei care administrează Jurnalul Naţional, şefii de acolo ... tolerează aşa ceva ? Părerea mea e că aşa ceva dăunează grav ziarului ! Dovadă clară de neprofesionalism !

Reactii la : oradeanul, piticu, zoso, arhi, dece, quinzelle.





1 comments:

Anonim spunea...

Imi pare rau,domnilor,am crezut ca sunteti profesionisti!Pana astazi...Am aflat din "jurnalul" de astazi (22.nov.2008),la pag. nr.9 ca d-ul Mihai Constantinescu este...femeie deoarece i-au fost efectuate" doua inlocuiri VULVARE"!Domnilor,sunteti penibili!Stiintific,de la VULVAR la VALVULAR este cale lunga.Foarte lunga.Penibil de lunga!Din respect pentru cititori, va rog sa aveti curaj sa va cereti scuze!Adica,sa para valvular,nu vulvar!Multumesc.