10 octombrie 2007

Trupa Cargo refuză să cânte cu maneliştii



Citat din Evenimentul Zilei:

Membrii celebrei trupe rock şi-au anulat concertul de la Azuga pentru că pe aceeaşi scenă urma să cânte şi Adi Minune.


Motivul plecării lor a fost probabil faptul că ştiau că le va afecta imaginea deoarece este evident numărul fanilor lui "Minune" şi numărul fanilor Cargo.

Un alt citat:

Primarul din Azuga, Adrian Purcaru, confirmă gestul celor de la Cargo şi regretă incidentul în urma câruia concertul a fost anulat. „Trupa Cargo a plecat în semn de protest, însă nu putem face discriminare. Ne pare rău, dar şi Minune a fost solicitat de public”, a spus primarul Purcaru.

Contactat telefonic, Adi Barar, liderul trupei Cargo, ne-a declarat că nu doreşte să comenteze incidentul. Adi Minune a avut telefonul închis până la închiderea ediţiei.

Asta numesc eu minte de om prost dar cel mai bine se poate observa laşitatea celor de la Cargo !

Nu sunt nici cu manelele şi nici cu rock-ul dar dacă eram la faţa locului cred că le aruncam cu ceva în cap celor de la Cargo ...

Îi înţeleg că se simt inferiori în faţa publicului "manelist" dar logic, clar şi evident nu se făceau în halul ăsta de câcat dacă rămâneau la concert ! Totuşi aveau şi ei o mulţime de fani care aşteptau nerăbdători concertul !

Cei care sunteţi fani Cargo sunteţi mândri de ei ?





23 comments:

Andrei Dobra spunea...

cred ca aveau loc unii de altii

Anonim spunea...

Foarte frumos gestu Cargo... Asasinam subcultura !!!

Anonim spunea...

foarte bine ca au ales sa nu mai cante in acelasi concert cu Minune.

manelele sunt niste porcarii. altceva in afara de " au inima mea, mi-a cazut pula...am bani, am masina si dushmanii sa moara de ciuda " nu stiu sa cante manelistii.

Imi pare rau ca nu au mai venit cei de la Cargo, dar totusi ii inteleg.

mafi, nu sunt mare rocker, dar am multi prieteni care sunt, pe care ii cunosc de ceva timp si stiu cum gandesc. Pentru un rocker asa ceva este inacceptabil. Cum plm sa cante o trupa klumea cum e Cargo, si dupa aceea sa vina piticu` ala care zicea candva ca "muzica" lui seamana cu a lui 50 Cent.

Tie ti se pare o prostie ce au facut cei de la Cargo, dar fanii ar trebui sa`i inteleaga. Cargo nu e o trupa banala ca Bambi, sau A.S.I.A.

Anonim spunea...

@yonu: Asa e ... Ai dreptate. Pentru o trupa cum e Cargo care are un renume in tara sa cante inaintea unui solist ca "Minune" e inaccepabil !

Dar asta doar din motivul pentru ca toata muzica din Romania e de cacat ! Si daca Minune ar fi canta dupa ei clar ar intra in discutie faptul ca numarul de fani ai lui "Minune" ar depasi fara discutie numarul de fani ai celor de la Cargo ! Si asta le-ar strica oarecum lor imaginea ! Asta e singura chestie care ma face sa ii respect pe cei de la Cargo !

Dar oricum ce au facut e o dovada clara de lasitate ! Parerea mea. Si eu ca fan as fi nemultumit ! Mai ales ca nu suport discriminarea si sunt foarte "pro-concurenta" !!!

Daca nu ai generaliza in legatura cu manelele tot commentul tau ar fi de nota 10 ! Asa e de un 7-8 :)

Nu ma intelege gresit ! Nu sunt pro -manele ! Sunt pro-concurenta si pro diversitate ! Fiecare asculta ce vrea.

Una dintre ocupatiile mele este intermedierea de evenimente cu trupe din Romania si mai ales cu DJ (pentru ca sunt si mare fan a muzicii de club). Si credema ca lucrez cu multe trup pe care le respect pentru munca si muzica lor. Si uneori sunt foarte impotriva manelelor cand vad cu ce preturi intermediez un eveniment cu Gutza si cu ce pret organizez un eveniment cu alte trupe din ro. Dar imi dau seama ca gusturile oamenilor trebuiesc respectate oricare ar fi ele !

Am cam dato'n offtopic dar vroiam neaparat sa precizez ca nu suport sau aud pe cineva ca generalizeaza despre manelisti ca sunt prosti (toti) sau despre manele ca sunt de cacat (toate) sau despre rockeri ca sunt jegosi (toti) sau despre piesele de rock ca sunt calamitati (toate) !

Sper ca ai/ati prins ideea !

Anonim spunea...

Nu generalizeaza nimeni cand zice ca manelisti sunt prosti, de cacat si inculti ! Serios!

Anonim spunea...

Atat timp cat nu si-au incasat onorariul pentru concert au voie sa faca orice. Nu sunt prima trupa ce contramandeaza un concert. Nici eu poate nu as fi acceptat sa apar alaturi de reprezentantii ciumei maneliste. No offence, atat timp cat nu au stiut din start ca sunt in aceeasi troaca de porci cu debilu minune, au avut dreptul de veto in momentul in care au aflat ce colegi de scena au.

Anonim spunea...

Bravo lor, eu zic ca au procedat foarte bine!
Trebuie ca cineva sa ia atitudine, nu?

Anonim spunea...

@Marius Sescu: Pacat ca au luat o atitudine de prosti, lasi, etc.

@dojo: "reprezentatii ciumei maneliste" ? Nu ti se pare ca generalizezi ? Nu ti se pare ca practic ti-ai dovedit singura prostia ? Pacat ...

Chocolatte spunea...

Ce s-a intamplat de ai cazut atat de tare in topuri?

Anonim spunea...

@Chocolatte: unu la mana esti off-topic si doi la mana nu mai pune intrebari ce au ai fost puse de vreo 5 ori ! Documentativa despre DIGG EFFECT si mai vorbim.

Unknown spunea...

da mafi, am inteles ce vroiai sa zici, si ai dreptate. cred ca am gresit ca am generalizat ce am spus.
Insa sunt unii care strica imaginea celorlalti. De ex mai exista cate un manelist care trebuie sa arate ca el e cel mai cel si sa lumea sa spuna ca toti sunt ca el ( cum am facut eu ;)) ),sau cate un "rocker" care sa rupa cruci in cimitir, si sa le strice imaginea celorlalti.

Anonim spunea...

Fiecare padure are uscaturiile ei !

Din pacate nu multi au capacitatea de a pricepe acest lucru.

Anonim spunea...

Nu mi se pare ca mi-am dovedit prostia. Lucrez de 9 ani in radio, am ascultat zeci de mii de piese, am facut sute de recenzii de albume.

Ce este deosebit la manele? Ca sunt in mare parte "furaciuni" de teme cunoscute, pentru care cu siguranta nu platesc drepturi de autor, ca "freaca" aceleasi expresii idioate cu dusmanii si "mertanu" .. ca sunt unele cu un text pe care urechile mele de femeie refuza sa le audieze pentru ca sunt obscene de-a dreptul ...

Ce avem de aparat deci la manele? In momentul in care muzica de calitate nu are loc de asa ceva, imi permit sa zic ca este ciuma manelista. Cunoscu muzicieni de o valoare exceptionala, cu viziune si talent cat 100 de oameni la un loc. Nu au ultimul tip de BMW si multi traiesc destul de greu. Asta in timp ce niste agramati castiga "simpatia" unui public prea lipsit de educatie muzicala pentru a discerne. Ar fi Romania mai frumoasa fara manele .. oh, da. Avem inca suficienta muzica de calitate si destui artisti buni ... inca o perioada, pana nu pleaca toti in alte locatii in care sa fie respectati

In intreaga lume superficialul castiga tot mai mult teren in conditiile in care tinerii nu prea mai stiu ce inseamna: Pink Floyd, Steve Vai, Renaissance, King Crimson sau Emerson, Lake and Palmer. Cati isi mai baga nasul in rock progresiv, sympho rock sau in jazz? Cati stiu cine a fost Chopin? Cati au ascultat macar o data o opera rock?

Nu au acces pentru ca parintii lor sunt prea "ocupati" pentru a se ocupa de o educatie muzicala buna, la TV apare Guta, in ziare se scrie despre ultima masina a lui Minune. Eu am avut norocul cu o familie destupata si acces la muzica, plus colegi maturi la radio care mi-au dat la 20 de ani sa ascult cata muzica am putut duce.

Asa ca imi pare rau sa te dezamagesc. Nu sunt o proasta. Si totusi generalizez cu larghete: este vorba de ciuma manelista :)

Anonim spunea...

bravo lor! chiar daca eram in multime,ii asteptam si aflam ca nu mai concerteaza pentru motivul asta eram madra de ei. foarte bine.

Anonim spunea...

da dar gandeste-te ca daca avea loc concertul, o mare multime de rockeri si o mare multime de manelari aveau sa se intalneasa.. rezulta o MARE balta de sange pe-acolo.. oricum.. eu cred ca organizatorii sunt cam tacaniti..ca au propus asta si ca au pus formatia in postura asta. logic?
balta de sange.. mai degraba lac (din ambele parti) .. :)

Anonim spunea...

si nu e vorba de incultura de spanac, subcultura si alte alea.. doar ca mentalitatile oamenilor sunt diferite, si nu ai de unde sa prevezi cum vor decurge lucrurile (la concert in cazul asta)

Anonim spunea...

Asa si ? Macar asa poate si-ar dea seama fiecare cat is de prosti cei care spun ceva rau de manelisti si cei care spun ceva rau de rockeri ! Nu ?

Bataie frate pana le suna apa in cap ! Eu daca as auzi pe acolo pe unu care ar huidui pe cineva fie manelist fie rocker i-as da cu ceva in cap direct ! Asa ca eu as contribui la chestia asta :)

So ... daca numai asa se pot rezolva problemele cu anumiti oamei atunci asa le rezolvam !

Si daca e sa fim seriosi clar in tabara rockerilor ai auzi mai multe generalizari dde genul celor spuse mai sus :) Deci acolo ar fi "baltiile" :)

Anonim spunea...

okee :)) sa se ... intre ei acolo. Azuga will never be the same again. oh well.. macar daca ar invata un singur manelist sau un singur rocker cu mentalitate dinaia care generalizeaza lumea (ceva in gen.. toti manelistii sunt la fel) ceva din asta, nu ar fi o 'batalie' pierduta. (eu cred ca nici in tabara manelistilor nu sunt mai breji; cel mult 5% din manelistii pe care ii cunosc sunt impartiali)

Anonim spunea...

Fiecare padure are uscaturile ei :)

Anonim spunea...

So true :P

Anonim spunea...

bravo CARGO .TOTI CEI CARE CANTA MANELE NU POT EGALA 5 LA SUTA DIN ISTORIA CARGO. SA TERMINAM ODATA CU TIGANIA CA PREA AU PUS MONOPOL PE ROMANIA. ROMANI TREZITIVA.CARGO A DAT UN SEMNAL.ASCULTATI MUZICA ADEVARATA SI NU-I M-AI UMPLETI DE BANI PE GUTA SI COMPANIA

kinky spunea...

aja mah...suntetzi tari mah...CARGO...este trupa cu cel mai mare renume rock din romania la ora actuala...shi merita tot respectul shi toate laudele din partea mea...k maneleshtii nu shtiu altcv dekt sa ishi bage capu in wc k sa ishi fak freza...shi sa se chinuiask sa scoata sunetele alea imposibile...m**e manelishtilor...shi bv baietzii de la CARGO...suntetzi cei mai tari...deabia ashtept sa venitzi la concert maine:X:X:X...BV VOUA K ATZI REFUZAT ASHA CV...(sorry scrisu...scris de mess:d)

kinky spunea...

aja mah...suntetzi tari mah...CARGO...este trupa cu cel mai mare renume rock din romania la ora actuala...shi merita tot respectul shi toate laudele din partea mea...k maneleshtii nu shtiu altcv dekt sa ishi bage capu in wc k sa ishi fak freza...shi sa se chinuiask sa scoata sunetele alea imposibile...m**e manelishtilor...shi bv baietzii de la CARGO...suntetzi cei mai tari...deabia ashtept sa venitzi la concert maine:X:X:X...BV VOUA K ATZI REFUZAT ASHA CV...(sorry scrisu...scris de mess:d)