21 decembrie 2007

Unde nu-i cap, vai de picioare !



Friedl Ghunter: hi!
Friedl Ghunter: esti acum acolo?
Friedl Ghunter: ai o poza pozat intreg sa-mi trimiti sa te vad?
BUZZ!!!
Eu: aici pe calc nu am numai pe cel de la cluj
Eu: dar de ce ?
Eu: nu crezica sunt eu sau ce ?
Friedl Ghunter: sunt baiat. ai nevoie si de un prieten sau scri doar la fete?
Friedl Ghunter:
Friedl Ghunter:
Eu: dupa nume mi-am dat seama ca esti baiat
Eu: nu am nevoie de nimic
Eu: dar cum ai dat de ID-ul meu ?
Eu: de unde esti ?
Friedl Ghunter: din pitesti. in vara am tereminat facultatea si din luna august am dat exament pt servici la bucuresti. am luat examenul si de atunci lucrez si locuiesc in capitala
Friedl Ghunter: am 26/172/70... lucrez ca asistent cercetator la un institut de cercetare din cadrul Academiei Romane.
Friedl Ghunter: deci nu vrei sa ne cunoastem si sa devenim prieteni?
Eu: ho bah ca nu esti la interogatoriu
Friedl Ghunter: scuze.
Friedl Ghunter: de deranj.
Friedl Ghunter: dac te-am deranjat
Eu: imi pare bine sa te cunosc dar am eu impresia ca tu vrei mai mult decat sa fim prieteni ?
Eu: ha, poponarule ?
Eu: :)
Friedl Ghunter: pa daca jignesti
Eu: clara treaba
Eu: papa

Mi se intoarece stomacul pe dos ...





2 comments:

kosmin spunea...

Sorry, corectie: Te-a abordat un barbat ?:))

Anonim spunea...

Mda ... faina abordare :)