14 octombrie 2007

Ce se întamplă când ai trafic ...



Apar reacţii de tot felul pe diferite bloguri despre tine. Unele de bine, altele de rău. Invidia şi prostia e mare de când e lumea, nu e nimic nou în asta.

Pe zoso îl fute grija de unde îmi vin mie vizitatorii.

Alţii îmi scriu comentarii că de ce mă laud cu traficul ... Nu m-am lăudat deloc. Că m-am bucurat asta e alta treabă. Să ajungi la un câştig de aproape 500 dolari in o săptamănă cu două articole nu cred că e ceva atât de nesemnificativ.

Mulţi nu ştiu ce înseamnă un DIGG EFFECT. Traficul provenit de pe digg e foarte mare. Vizitatorii vin se uită şi pleacă. Unii stau mai mult şi vizitează şi alte pagini, alţii chiar pun link către tine pe blogurile/siteurile lor şi asta iţi aduce alt trafic. Alţii se aboneaza la feed-ul tău. Un lucru e sigur ... dacă nu continui cu articole interesante traficul va scădea încontinuu !

Acesta este motivul scăderii numărului de vizitatori de pe blogul meu şi de pe încă două din proiectele mele online şi anume www.sociladailynews.com şi www.fireblogs.ro

Motivul pentru care am pus unele articole de pe blogul acesta si de pe celelalte vreo 15 bloguri ale mele e pentru a creşte numărul de vizitatori, pentru a creşte numarul de backlink-uri către blogurile/siteurile mele, pentru a creşte câştigurile ($), pentru a mă distra şi eu puţin ... etc !

Hai să fac şi eu o faptă bună şi să enumăr câteva dintre blogurile care au scris despre creşterea traficului de pe blogurile mele.

Zoso (1, 2), piticul, shocs, adrian ...





3 comments:

Anonim spunea...

Din partea mea cred ca meriti felicitari, deoarece nu ai obtinut traficul prin spam sau alte mijloace necurate. Oftica e mare cand pui articole juma de an pe siturile sociale si vezi ca nu primesti decat cateva linkuri pe saptamana, daca ai "noroc". Tine-o tot asa.

Anonim spunea...

500 de parai?
E bine, pt ca erau vizitatori din afara mai ales, caci altfel...
Nu stiu de ce, dar am observat ca cei din .ro se feresc de anunturi, chiar daca sunt in romana!
Sau ma insel eu?

Anonim spunea...

Nu te inseli. Asa e !

Mintea romaneasca: "De ce sa castige altu de pe seama mea ?"

Nu spun ca toti sunt asa dar oricum majoritatea sunt ! :)