20 octombrie 2007

Cum se fac bani pe net ?



Azi am ajuns la concluzia că majoritatea celor care îşi încep un blog, o fac pentru bani. Nu am absolut nimic împotriva acestui aspect dar ... noii bloggeri/webmasteri ar trebui să fie conştienţi de faptul că banii vor veni mai târziu şi nu peste noapte !

Sunt membru Blogoree de ceva timp şi datorită acestui lucru id-ul meu de messenger a fost adăugat în listele multor începatori în ale' bloggingului ! Zilnic, începând de dimineaţa şi până seara, mulţi dintre aceştia îmi pun întrebări de genul:

  • Cum se fac bani pe net ?
  • Câte bloguri să îmi fac ?
  • De câte ori să scriu pe zi ?
  • Eu câţi bani caştig din AdSense ?
  • Ce alte alternative de monetizare folosesc înafară de AdSense ?
  • Care dintre alternative are randamentul cel mai bun ?
  • Ce fel de blog sa imi fac ?
  • Despre ce să scriu ?
  • În ce limbă să scriu ?
  • Cât de lungi să fie posturile ?
  • Cum îmi măresc traficul pe blog ?
  • Ce platformă de blogging sa folosesc ?
  • Ce host să folosesc ?
Acestea sunt doar unele dintre întrebările pe care le primesc zilnic de la zeci de bloggeri începători.

Azi m-am hotărât să deschid un nou blog în care voi încerca a vă răspunde la cât mai multe din întrebările voastre referitoare la modalităţi de monetizare online.

So ... www.moneyrumour.com !





11 comments:

Anonim spunea...

Aloo, nu te supara, dar site-ul ala e plin de referral!
Daca chiar vroiai sa ajuti oameni, asa cum zici, faceai doar un site in care prezentai site-urile de ofera posibilitati de a castiga bani prin anunturi, etc..., nu iti puneai toate paginile de referinta personale!
Ideea e buna, dar conceptul e prost!
Parerea mea.

Anonim spunea...

Gandirea ta e proasta si ar trebui sa mai lucrezi putin la ea !

Site-ul respectiv l-am facut cu scopul de a arata cele mai bune metode de facut bani pe net simplu si rapid folosite de mine.

Ce te fute pe tine grija ca am pus link de referral ? Considera ca e o motivatie a mea, un stimul care ma indeamna sa scriu in continuare pentru cititori !

It's a win to win situation here ! Fiecare castiga !

Anonim spunea...

Observ ca te enervezi usor!
Si incearca sa iti cizelezi limbajul, chiar daca e blogul tau, cred ca ai trecut de limbajul de mahala nu?
Ai dreptate nu zic, doar ca puteai sa le oferi varianta cu sau fara referral!
De fapt, poti sa iti pui un buton de Paypal, uite inca o idee!
Daca lumea apreciaza, sigur vei primi ceva!
Nu zic sa nu folosesti, caci si eu experimentez, dar nu fortez pe nimeni!
Multa bafta in continuare!

Anonim spunea...

mafi^hotz eu n-am inteles, siteul e in engleza sau in romana? incearca sa faci o versiune in romana si una in engleza, cum ai la socialdailynews

Anonim spunea...

@Marius Sescu: Multumesc frumos ...

Din nou iti spun ca gresesti ! Tu uiti in ce ţară traiesti cred. Se numeste Romania domle' ! Daca ai pune posibilitatea de link de referal si una fara care crzi ca ar alegeo romanu ?!? Uitate la tine de exemplu ! Esti roman getbeget ! :) De ce sa castige altu cand pot cstiga doar eu ? :) Nu ?

Bine ca nu doar romanii sunt asa pentru ca sunt si de prin alte locuri excremente deastea da asta e ! Trebuie sa gasesti o solutie si pentru astia. Chiar si asa cu link de referali unii se chinuie sa schimbe limku ca sa nu mai fie de referal =)) Asta ca sa iti dai seaa de prostie !

Daca consideri ca am gresit in exprimare in discutia cu tine scuza-ma dar mie nu-mi pare rau :) Stiu ce am vorbit si de ce am vorbit asa :)

@Dany: Blogul www.moneyrumour.com este un blog de 3 zle ! Toate posturile sunt importate dintrun blog vechi de-al meu de 2-3 ani de pe blogspot.com :) Inca nu e facuta ordine pe el dar urmeaza !

Probabil ca voi face si o versiune /ro

Anonim spunea...

LOol Interesanta discutie !
Eu tot nu inteleg de ce se agita lumea cand este vorba de refferal ?
Autorul ma invata pe mine sa castig bani ca rasplata castiga si el de pe urma mea cativa euro ce este rau in asta ? nui dati de la voi fratzilor !
Eu ca incepator al internetului vreau sa fac bani pe net si nu stiu cum.... cine isi pierde timpul pt mine ? Parerea mea este ca trebuie sa le multzumim oamenilor ca mafi_hotz ca isi pierde timpul cu noi incepatori ! oricum utilizatori vechi stiu sa elimine referalul din link si o fac oricum ca sunt romani ! :)

Anonim spunea...

esti cautat rau de tot tu ma :-))

adevaru' ca sunt mii de incepatori pe blogoree care te asalteaza

Anonim spunea...

Adevarul e ca esti foarte prost ...

Anonim spunea...

blogoree? blogosfera? ma doare creieru si mi-e greata. Ai ceva de spus, spune-l. Nu poti sa faci blog vorbind despre bloguri. nu mai fi hotz, fii original. Banii de pe bloguri sunt bani de tigari cel mult. Linisiti-va si cautati altceva pentru a va face avere de milioane de dolari

Anonim spunea...

Bani de tzigari ? Yo in locul tau daca as fi atat de habarnit in cee ce priveste internetul sincer mi-as vedea de treburi !

Dute, hai, ca ii fain afara ! Fugi la joaca !

clicksud spunea...

This is my first time go to see at here and i am actually impressed to read everthing at single place.
Casatoriti pe nevazute Clicksud.